Monday, December 1, 2008

PENDIDIKAN DALAM KERETAPI 2008















Tahniah kepada peserta arprm smk seri Jempol dan terima kasih kepada pelbagai pihak yang membantu menjayakan program Pendidikan dalam Keretapi Generasi ke 2 Felda, Bahau ke Merapoh, Pahang.

2009 kita akan ke Sarawak pula....naik belon (kapal terbang)

2 comments:

  1. Saya,Munirah dan rakan2 saya,Kamilah,Yusnurul Afika n Farahana amat menyokong dengan aktiviti yang dijalankn oleh pihak sekolah bagi memenuhi setiap elemen yang telah ditentukan bagi memperoleh pingat gangsa..dan saya berharap pada tahun hadapan akan ada lebih banyak aktiviti menarik yang diatur untuk kami bagi memperoleh pingat perak pula...harap2 jadi pergi ke Sarawak seperti yang diberitahu...

    ReplyDelete
  2. Salam...saya nurul kamilah dari kelas 4 B mengucapkan tahniah kpd warga arp smksj kerana telah berjaya menyempurnakan elemen yang diperlukan bagi mendapatkan pingat gangsa.Melalui aktiviti yang dijalankan saya telah mendapat banyak pengalaman yang bermanfaat.harapan saya, program ini akan diteruskan kepada kepada pelapis2 muda.Program ini memang best ditambah lagi dengan gurunya yang supporting...sekian,wasalam..:)

    ReplyDelete